المنشورات 2012 Construct validity of self-concept in TIMSS’s student background questionnaire: a test of separation and conflation of cognitive and affective dimensions of self-concept among Saudi eighth graders مزيد من المنشورات فحص التوجهات المهنية لملتحقي برامج إعداد المعلمين ضمن متطلبات االاعتماد الأكاديمي "تجربة جامعة الملك سعود" بواسطة عبدالفتاح، فيصل 2013 البنية العامليّة لمقياس التوجهات المهنية لملتحقي برامج إعداد المعلمين في إطار معايير الاعتماد الأكاديمي بواسطة عبدالفتاح، فيصل و تيغزة، أمحمد 2013 The Effects of Teachers’ Qualifications, Practices, and Perceptions on Student Achievement in TIMSS Mathematics: A Comparison of Two Countries بواسطة 6. Dodeen, H., Abdelfattah, F., Shumrani, S. & Abu Hilal 2012