تجاوز إلى المحتوى الرئيسي
User Image

أ. د. محمود عبد الحميد محمود صالح

Professor

قسم التسويق

كلية إدارة الأعمال
مكتب رقم 120 بالدور الثاني
المنشورات
مقال فى مجلة
2019

حماية المستهلك في الإسلام

صالح, محمود عبد الحميد محمود . 2019

رقم المجلد
20
رقم الانشاء
1
مجلة/صحيفة
المجلة العلمية لجامعة الملك فيصل
الصفحات
من 199 إلى 212
مزيد من المنشورات
publications

Consumers’ loyalty to a brand has become a big challenge for organizations worldwide. The challenge lies in understanding how consumers form self-connection with brands. Brand association of…

بواسطة Suaib Barloo and Mahmoud Saleh
2023
تم النشر فى:
International Journal of Economics, Business and Management Research
publications

Purpose – So far, whether customers’ involvement strengthens or weakens the process of service recovery has remained unclear. Filling this gap, this study aims to investigate the effect of…

2023
تم النشر فى:
Emerald insight
publications

The current study investigates the mediation effect of value-co-creation on customer engagement and positive e-WOM in a competitive Saudi Arabian market. An attempt to illustrate the factors…

2020