Principles of Marketing

 
This course is designed to help students learn about and apply the basic concepts and practices of modern marketing as they are used in a wide variety of settings: product and service firms, consumer and business markets, profit and nonprofit organizations, domestic and global companies, and small and large businesses. 

ملف مرفق: 
المرفقالحجم
ملف Rubric 13.45 كيلوبايت
ملف ch1 2.89 ميغابايت
ملف ch21.71 ميغابايت
ملف ch31.77 ميغابايت
ملف ch41.98 ميغابايت
ملف ch53.72 ميغابايت
Office presentation icon ch72.82 ميغابايت
Office presentation icon ch81.86 ميغابايت
Office presentation icon ch93.34 ميغابايت
Office presentation icon ch101.78 ميغابايت
Office presentation icon ch123.03 ميغابايت
ملف ch141.35 ميغابايت
ملف syllabus_-2016.docx70.09 كيلوبايت
ملحقات المادة الدراسية